خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

تاج ریاست فدراسیون فوتبال بر روی سر "مهدی تاج"

تاج ریاست فدراسیون فوتبال بر روی سر
رای‌گیری انتخابات فدراسیون فوتبال صبح امروز انجام گرفت و مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال شناخته شد.

به گزارش وب سایت نود، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور اعضای مجمع آغاز شد.

قرار است در مجمع انتخاباتی امروز سی و چهارمین رئیس ادوار فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای هیأت رئیسه انتخاب شود.

در مجموع ۲۲ کاندید برای رئیس، نواب رئیس و اعضای هیأت رئیسه برای انتخابات امروز ثبت‌نام کرده‌اند که البته مصطفی آجورلو، مهدی تاج وعزیز محمدی سه گزینه‌ای هستند که برای کسب صندلی ریاست به رقابت خواهند پرداخت.

بر همین اساس محمود گودرزی، وزیر ورزش دقایقی پیش در جلسه مجمع حاضر شد.همراه او نصرالله سجادی معاون خود به مجمع آمد.

در آغاز مجمع علی کفاشیان از حاضران خواست که برای نظارت بر انتخابات اعلام آمادگی کنند که پس از رای‌گیری اعضای مجمع نوتاش، سنجابی و محمدرضا غفاری به عنوان ناظران صندوق‌های رای انتخاب شدند.

پخش زنده مجمع قطع شد
درحالی که شبکه ورزش در حال پخش زنده این مجمع بود، با تصمیم مسئولان خبرنگاران و تصویربرداران این شبکه مثل خبرنگاران و عکاسان سایر رسانه ها از سالن مجمع به بیرون هدایت شدند تا مجمع پشت درهای بسته برگزار شود. حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز در این مورد گفت: اصلا قرار نبوده مجمع به صورت زنده پخش شود. قرار این بود که تصویربرداران فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی را در مجمع باشند.

فرصت ۱۰ دقیقه ای به سه نامزد ریاست
پس از فراهم شدن مقدمات برگزاری مجمع، به هر یک از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ۱۰ دقیقه فرصت داده شد تا برنامه های مد نظرشان را برای اعضای مجمع بازگو کنند. مصطفی آجورلو نخستین سخنران بود که برنامه هایش را تشریح و ابراز امیدواری کرد بتواند برای فوتبال موثر باشد. سپس مهدی تاج و در نهایت عزیز محمدی نیز برنامه هایشان را برای اعضای مجمع ارائه کردند.
وزیر ورزش: تکامل فدراسیون به نحو احسن رقم بخورد
محمود گودرزی پس از سخنرانی سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: دوستان عنایت کنند تا این مرحله از تکامل فدراسیون به نحو احسن رقم بخورد. ۱۳ فدراسیون در المپیک هستند که جای فدراسیون فوتبال خالی است. اگر این را نتیجه تلقی کنیم موفق نبوده‌ایم. این موضوع در جام جهانی هم رقم خورد ولی جای خشنودی دارد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره آویزان دولت بودند و همواره در مشکلات مالی قرار داشتند.
بعد از صحبت های وزیر، رای‌گیری در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال آغاز شد و محمود گودرزی اولین رای را به درون صندوق انداخت.

در دور اول رأی گیری و با حضور ۷۳ نفر از اعضای مجمع، ۵۰ رأی به تاج تعلق گرفت تا او رئیس شود. دو رای باطل هم بود. آجورلو نیز ۱۵ رای آورد و عزیز محمدی ۶ رای را به خود اختصاص داد

برچسب‌ها: فدراسیون فوتبال مهدی تاج ایران تیم ملی انتخابات فدراسیون فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

368 اتم41395/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi